autor:
Andrej
0 komentářů
doplněno:
hodnocení vozu autorem:
8,0
autor:
Ing. Miroslav Had
2 komentáře
doplněno:
hodnocení vozu autorem:
8,6
autor:
Strejc
1 komentář
doplněno:
hodnocení vozu autorem:
8,8
autor:
Strejc
72 komentářů
doplněno:
hodnocení vozu autorem:
7,8
autor:
Honza
4 komentáře
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,6
autor:
Petr Zeman
8 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,0
Nejnovější komentáře v diskuzích
Stop Wasting Time! Guaranteed Active Links & Contact Forms - Updated Monthly
Stop Wasting Time! Guaranteed Active Links & Contact Forms - Updated Monthly
• Tired of Dead Ends? Our premium database eliminates wasted effort. We only include verified active links to profiles and posting opportunities, ensuring your outreach reaches the right people.
• Connect Directly: Go beyond profiles! Gain access to a massive collection of working contact forms, allowing for direct communication with your target audience.
• Stay Fresh, Stay Effective: Monthly updates guarantee your database remains current, giving you access to the latest active links and contact information.
• Maximize Your ROI: Spend your time productively building relationships. Our pre-vetted database lets you focus on outreach that yields results.
More than 5,000,000 links, added monthly, are waiting just for you!
Stop Wasting Time & Start Connecting! https://en.xrumerbasee.ru/
You can also write to us in telegram: https://t.me/DropDeadStudio
We also sell GSA Search Engine Ranker keys!
Unleash the Full Power of GSA Search Engine Ranker:
• Gain access to a GSA Search Engine Ranker license key and harness the capabilities of this powerful SEO tool.
• Ascend to the Top of Search Rankings: Automate SEO tasks, elevate your websites rankings, and drive more organic traffic.
• Save Time and Resources: Streamline your workflows and free up time for higher-priority endeavors.
• Acquire Your GSA Search Engine Ranker Key at a Competitive Price: Our offer presents an affordable investment in your SEO success.
Purchase your GSA Search Engine Ranker key today and propel your SEO to new heights! https://en.xrumerbasee.ru/
You can also write to us in telegram: https://t.me/DropDeadStudio
17.04.2024 | 20:31:58 | BryanNails | Recenze: Fiat Punto 1,4 8V (2006)
Proace
Auto mám 3 roky a byly na něm drobné závady infotaimentu odstraněné v záruce. Co se týče jízdních vlastností a spotřeby tak nemám výhrady. Zatím hodnotím spíše kladně. Podobně vybavený multivan by byl o hodně dražší, je sice pravda že zpracování není úplně precizní, ale katastrofa taky né.
15.04.2024 | 16:42:29 | Radek | Recenze: Toyota ProAce (2019)
RE: Mondeo
Mám Mondeo 2.0.tdci r.v.2009 najatých 620.dalnica nemenil som rozvody trisky spojku motor krásne slape
30.03.2024 | 17:11:58 | Peter | Recenze: Ford Mondeo 2,0 TDCI (2002)
RE: Máš recht
To může být sranda. Nechej lidi se bavit. Třeba je baví jezdit v takovém autě. Mr. Bean taky jezdil v takovém broukovi.
28.03.2024 | 11:16:52 | žít a nechat žít | Recenze: Citroën C5 2.0 HDI (2010)
RE: Máš recht
A celý tenhle elaborát mi píšeš proč??? Já tu dobu zažil úplně stejnou, ale argumentovat Maluchem :-) , to byla nouze ne volba těch lidí...
26.03.2024 | 10:45:02 | Vašek | Recenze: Citroën C5 2.0 HDI (2010)
RE: Clio grandtour 1.2 16V
Renault - poruchový? nemožné...:-)))))
26.03.2024 | 10:37:12 | Vašek | Recenze: Renault Clio 1.2 16V 55kW 75k (2002)
Clio grandtour 1.2 16V
Zdravím,měl jsem toto auto jako firemní,rok výroby 2018,najeto pouhých 60 tis. km. To auto stálo pořád v servisu a já měl náhradní Megane a to je trochu lepší liga.Clio je na úrovni Favorita,stačí zavřít dveře nebo kapotu,prostě plechový zvuk.Hodně se sypou motory,převodovky a stávkuje elektrika.Často vybitá baterka přes noc,nikdo nikdy nepřišel proč.....Nyní mám starý Caddy tdi a to je jiná liga.
26.03.2024 | 09:20:01 | Petr | Recenze: Renault Clio 1.2 16V 55kW 75k (2002)
foto zmíněné vychytávky
Dobrý den, můžete mi poslat foto jak jste vychytal ohřev tý nafty? ) klidně na mail.: Luktengo@gmail.com
22.03.2024 | 23:49:34 | Tengo | Recenze: Mazda E2200 R2 (1994)
RE: Máš recht
Moje první auto byla Š 100, co měl táta. On mi půjčoval to auto. Já jsem s tím autem jezdil od 14 let. Pro 14 letého to byla prima zábava. Po vesnici, po lese, po polních cestách. Potom jsem jezdil ve Š 120, co měla kámoška. A autoškolu jsem dělal ve Š 125. Potom strejda měl Š Favorit. To už jsem měl 18 let a měl jsem řidičák. To byla moje první auta. V té době ani žádné jiné nebyly. Bavíme se o druhé polovině 80. let. Někteří lidi měli i trabanty, ale tohle jsem nikdy neřídil. Já jsem si sám koupil někdy po převratu Žigulíka. To bylo lepší auto než škodovky, co se týká pohodlí, dobře to topilo. Ale žralo to hodně benzínu. Klidně i 9 l. A pro mě zbytečně dlouhé. Proto jsem si koupil na konci 90. let Matize. Matiz byl kratší než Žigulík o půl metru. A to jsem hned ocenil na parkování. A taky spotřeba u Matize o 3 - 4 l nižší než u Žigulíka. Plus výhoda, že byl fungl nový. Mohl jsem si tehdy koupit novou Felicii, ale vybral jsem si Matize. Nižší spotřeba, lepší vzhled, vyšší posez proti Feldě. Nižší pojistka, atd. A taky, že Felici si kupoval každý a já jsem nechtěl to samé, co všichni sousedi. Taková byla doba. Tak jsme žili. A žili tak všichni. Jo a ony už byla v Česku malá ekonomická auta. Třeba Renalut Twingo, Ford Ka a pod. Matiz zdaleka nebyl prvním malým autem. Italové měli tradici malých aut. Fiat 500 apod. Nebo polský fiat, maluch. To musí být pro tebe úplně sci-fi. Ale miliony Poláků kdysi jezdily v maluchovi. Tam bylo málo prostoru. A nějakou záhadou to přežili. To bych ale nechtěl. Nikdy jsem neměl nedostatek místa. V Matizovi to bylo řešeno tak, že šofér měl dostatek místa.
22.03.2024 | 20:27:00 | čo bolo, to bolo | Recenze: Citroën C5 2.0 HDI (2010)
RE: Máš recht
Ale Bobane....já bych si rád koupil tlačítkáč, leč žádný, do kterého by se mi vešly kontakty už prostě neexistuje -to je holt realita.
Co se auta týče, najedu 30.000km/rok, takže rávit je v nějaké (navíc asi ojeteé že?) piksle, to fakt ne, auta kupuju nová, bezpečná a VELKÁ, protože prostě využiji velká....ty si jezdi třeba na koni.
21.03.2024 | 10:44:13 | Vašek | Recenze: Citroën C5 2.0 HDI (2010)